Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego
Konkurs adresowany jest do gmin realizujących program usuwania azbestu. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu znajdują się na stronie internetowej : www.wfos.gdansk.pl.
Wysokość dofinansowania zadania może wynosi do 100% kosztów kwalifikowanych (brutto).
Do konkursu mogą zostać zgłoszone tylko zadania ujęte w gminnym programie usuwania azbestu, obejmujące między innymi demontaż, transport i unieszkodliwianie odpadów azbestowo – cementowych pochodzących z budynków położonych na terenie gminy Stara Kiszewa, poniesione w 2019 i 2020 roku.
W związku z powyższym właściciele nieruchomości położonych na terenie gminy Stara Kiszewa, którzy zamierzają w 2019 i 2020 roku wymienić pokrycie dachowe z płyt azbestowo – cementowych na budynkach lub posiadają płyty złożone na palecie, proszeni są o złożenie kompletnego wniosku osobiście w Urzędzie Gminy w Starej Kiszewie.
Druki wniosku i załączników można pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy Stara Kiszewa, www.starakiszewa.pl w zakładce „KOMUNIKATY” lub w Urzędzie Gminy, pok. nr 17 lub 20.
Kompletne wnioski należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Stara Kiszewa pok. nr 2, w terminie do 22 lipca 2019 r. włącznie. Wnioski niekompletne i złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Wyświetlono: 1736