Zaproszenie i regulamin VII konkursu międzygminnego „Anioł - Posłaniec Boży”
Zaproszenie i regulamin VII konkursu międzygminnego
„Anioł - Posłaniec Boży”
patronat honorowy nad konkursem objął Wydział Katechetyczny Diecezji Pelplińskiej.
Zespół Kształcenia i Wychowania im. Jana Pawła II w Starej Kiszewie zaprasza do udziału w kolejnej edycji konkursu o aniołach. Tegorocznym tematem wiodącym jest
Anioł - Posłaniec Boży
Organizator
Zespół Kształcenia i Wychowania im. Jana Pawła II w Starej Kiszewie
Cele Konkursu
Kultywowanie chrześcijańskich wartości i tradycji związanych ze świętami Bożego Narodzenia.
Rozwijanie aktywności i wyobraźni twórczej oraz zdolności plastycznych młodych ludzi.
Zapewnienie warunków do prezentacji twórczości dzieci i młodzieży.
Warunki uczestnictwa
Konkurs adresowany jest do dzieci i młodzieży w wieku 5 – 15 lat. Do udziału w konkursie zapraszamy:
1.odziały przedszkolne w tym zerówki
2. klasy I-III
3. klasy IV - VIII
Instytucja delegująca (przedszkole, szkoła lub placówka wychowania pozaszkolnego) może zgłosić do konkursu nieograniczoną ilość prac.
Technika i format
Do konkursu można zgłosić prace wykonane w dowolnym formacie i dowolnej technice. Techniki przestrzenne: rzeźba w glinie, w drewnie, w gipsie, konstrukcje z drutu, konstrukcje witrażowe, papieroplastyka, prace wykonane z materiałów ekologicznych (bez użycia styropianu, plasteliny i produktów sypkich). Techniki na płaszczyźnie: malarstwo, grafika, rysunek, witraż i inne techniki mieszane.
Każda praca powinna być czytelnie opisana: imię i nazwisko autora, wiek, nazwa i adres placówki, numer telefonu.
Do pracy należy dołączyć podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zamieszczoną w karcie zgłoszenia.
Organizator zachęca do czerpania inspiracji twórczych ze źródeł biblijnych i historii sztuki.
Termin i miejsce
Prace należy dostarczyć osobiście lub przesłać na adres: ZKiW Im. Jana Pawła II ul. Tysiąclecia 25, 83-430 Stara Kiszewa z dopiskiem: „Anioł” w nieprzekraczalnym terminie do 8 grudnia 2022
Profesjonalne jury powołane przez Organizatora dokona oceny prac. Werdykt jurorów jest ostateczny. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie szkoły 9 grudnia.
Nagrodzone i najciekawsze prace będzie można obejrzeć w galerii multimedialnej na stronie internetowej szkoły
Otwarcie wystawy i uroczyste wręczenie nagród i wyróżnień odbędzie się 16 grudnia 2022 r.
Uwagi końcowe
Prace nadesłane po terminie, jak również wykonane niesamodzielnie lub zbiorowo nie będą brane pod uwagę.
Uczestnicy Przeglądu zobowiązują się, że nie będą rościć żadnych praw z tytułu publikacji ich nazwisk i prac w środkach masowego przekazu oraz zezwalają na ich wykorzystanie przez Organizatora w celach promocyjnych.
Nadesłane prace przechodzą na własność Organizatora.
Wszelkie kwestie nieujęte w regulaminie rozstrzyga Organizator.
Wszelkich informacji udziela koordynator
Cecylia Choma 504835351 i Kalina Prabucka 509040567
Wyświetlono: 301